Photobucket
متن آهنگ های گیسو کمند
click on the dropdown menu to navigate through this blog

متن آهنگ های گیسو کمند

اولین آهنگ موقعی که در خانه است در ابتدای فیلم:

هفت صبحهرروز از جا برخیزم

میزنم جارو به روی زمیییین

میخوانم کتابی دل نشین

بر دیوار کشم نقاشی اینچنین

نواختن و بافتن پختن و فکر این کی رسد

روز های بس شیریییییییییین !!!

.........

بعد ظهر بازی و باز هم پختن

جست و خیز و رقص پیروزییییی

گه سفال گه بازی و شمع سازی

بعد ورزش بعد چرخش

جمب و جوش آراااامش

گر وقتی باشد باز کتابی خوانم

یا من بر دیواااار جای خالی دانم

من خودم هم ندانم چه موقع رهایم

از زنداااااان این چنین !!

مـیــــــــلاد من

در آســـــمان

نور های زیباااا بگردد عیااان

خواهم روم بیابم منااااا

دگر ز مادر نمانم نــــــهان

دومین آهنگ موقعی که داره از قلعه بیرون میاد:

 

لمس دنیا برون از این زندان

سر رویا و شکووووه آن

وقت رفتن گشته باشم حیراان

شاید که ...... نه روم در آن

عطر سبزه و خاک همچون رویاهایم

خواهم که دوم بروم

بر سبزه بجهم

از ظلمت برهم

گل برسر بنهم

سر مستین نماااایان

بین در کجااااایم باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز

سومیش وقتی تو قایقن:

 میدیدم از قلب آنها را آنجا من هرگز ندانستم چه نانمشان

حال اینجا من نزد انهایم توانم حسش نمایم

 آسمان گشته پر نشان بین غرقم من در آن .

 دیدمش در آسمان عیان شد چون مهر درخشان روشن و

 گوهر نشان شد سپهر از نور آنان

 دگرگون گون گشتش جهان تا که حرمش شد نمااااایان

 رویایم گویی دگرگون شد در کنار او

 در ظلمت میجستم اورا حقیقت اعیان نشد بر من در این همه سااااال

حال اینجاس شاداب و درخشان باشم من آنجا که تقدیر

 دگرگون گشتش جهان تا که حرمش شد نمیااااان

منبع:faeze-kf.blogfa.com


نظرات شما عزیزان:

دختر تفکراتی
ساعت21:26---4 شهريور 1393
مرسییییییییییییییی عالی

ana
ساعت11:20---22 خرداد 1393
الی نوشته های اون وبت چرا این مدلیه
درستش کردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

سلام دوستان من 13 سالمه.همه ی دوستامو دوست میدارم.به السا و آنا هم علاقه دارم.


Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Links

جذاب و گوناگون از همه جا
g.i.r.l.s
مسابقات دخی کراملی
وب مسابقه ای صورتی
هنرمندان هالیودی
مسابقات ..girls
دلنوشته های فاطی
music world
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

قسمت تبادل لینک هوشمن ما رو هم امتحان کنیدد.بعد ما رو لینک کنین بعد از لینک آدرس

خودتونو اینجا بنویسی وبسایت به طور خودکار شما را لینک میکند.






Daily

حمل و ترخیص لباس از چین به ایران
حمل و ترخیص لنج دبی
جلو پنجره لیفان ایکس 60
الوقلیون
آرشیو پیوندهای روزانه

Template by : Mr.Mustache
★ ★ ★ ★ ★

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 1785
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache Mr.Mustache Mr.Mustache Mr.Mustache Mr.Mustache Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache

Mr.Mustache

world music , fan-tas-tic.loxblog.com



<$BlogItemTitle$>
<$BlogDateHeaderDate$> ★ <$BlogItemDateTime$> │ >(<$BlogItemCommentCount$>) angels
<$BlogItemBody$>
Photobucket
> OLDER POST | > NEWER POST